Mormor idag...

Jag ser det snöar..... etc...etc...

Imorse hade det kommit 1dm snö och det vräker ner ännu.
Traktor dags!!!!!!

Filip blev hit skjutsad idag, hann sova några timmar innan han kom.

Eftersom jag älskar att vara ute så har Filip inget val han heller.

Filip i sin nya fina overall som han fått av sin Farmor.



Det fick bli mormors mössa för den han hade med sig vara så tunn och snön är så blöt.



Filip älskar att åka i snöräven....



Han finner stort nöje i att åka spark också så vi tog en liten tur.



Just nu så sover Filip så jag fick en stund för mig själv därför blev det ett inlägg.

Hoppas att ni också får en bra dag idag...

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh min lilla kille!!! Ge han en puss från mig när han vaknar!

2009-11-23 @ 15:06:18
Postat av: Anonym

Snö, nä något sådant har vi inte fått det bara regnar, t.om jag som hatar snön håller på att tycka att det snart är dax för lite snö.

2009-11-23 @ 15:09:06
Postat av: Åsa

Du förstod nog att det var hälsningar från lillpite

2009-11-23 @ 15:10:39
Postat av: Gerd

Skulle också vilja ha vitt på backen. Bättre med en massa med snö istället för en grönskande gräsmatta som skulle behövas klippas....



2009-11-23 @ 17:57:23
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Nu har det slutat snöa och all snö är undan röjd.

Filip har farit hem och nu kan jag vila....

2009-11-23 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0