RH sväng...

RH är en slinga som vi brukar gå med hundarna.
Det är svängen runt Hardys, typiskt norrlänskt att sätta namn på hus.

Jag har gjort förkortningar på olika slingor då är det lättare att skriva upp, för jag bokför lite över hur mycket jag rör på mig och vilken hund jag har med.
Har någon gång slutat med det men då blir jag latare, behöver denna sporre att se hur mycket och kunna jämföra med tidigare månader.
 
Man går efter en stig först sedan på byavägen och sist på E45.
Riktigt tyst och skönt tur, det enda man hör är fraset i snön av skorna.

Jag tycker att det är så otrevligt att gå i mörkret (har pannlampa) efter E45 för bilarna kör så fort och tar dålig hänsyn till oss.

Hundarna älskar det, Thomas si så där.

Skönt är det i alla fall.

Sov bra idag, längsta på länge.

Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0