Skylt Söndag..

Kallt var det idag -20,9 burr... vi som haft +-0 gradigt länge.
Föredrar dock detta kalla och torra.. FRISKT att andas.

Det blev 3 par långkalsonger under täckbyxorna, tjock dunjackan och Skoterskor som dagens outfit.

Filip skulle ju också med, fast han somnade och därmed missade han tomten.


En hel del kläder har han på sig så att han skulle klara sig om han somnade.

Några bilder från Julmarknaden på torget.



En eldstad fanns där till mångas uppskattning.
Det som såldes var hemslöjd av olika slag.



Ja, då var denna etapp avklarad inför julhelgen, trodde att jag skulle få en gnutta jul i mig men icke.

Vi tog oss en promenad när vi ätit, herrans så skönt...
Har inte rört på mig på några dagar och det känns hade problem att ta mig i & ur bilen idag.
Känns redan bättre nu när jag gått.

Märker att jag blivit så mycket varmare om fötterna och händerna måste vara avsaknadet av nikotinet som gör det.
Snart 5 månader utan snus, jag hejar på Per-Arne som gör ett försö att sluta.

En tanke av Kay Pollak

" Ett gräl börjar aldrig med den första repliken.
Det börjar med den andra"

Ha det så bra::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0