Städdag idag, mormor imorgon..

Tordag idag.
Måste städa idag torka golv och feja på.
Är ett tag sedan jag gjorde det ordentligt.

För i morgon kommer Filip till mormor och då går det inte att städa då blir det annat.

Har bestämmt mig vad jag ska ha på mig på Lördag.
Haremsbyxorna, en topp med svarta pärlor som jag lånat av Ann.
Naturligtvis så ska jag ha mina "dansskor" med högaklackar.

Annars så trallar livet på, jag motionerar, jobbar pysslar med hundarna etc..

På tal om hundar så var Atos billig i natt enligt Thomas.
Jag som sover med öronproppar märkte ju inget, men han har hört honom hela natten.

Det var så kallt igår kväll så jag hämtade in alla 5 hundarna så att de skulle få sova inne.
Har inte hunnit göra hundhuset "vinter".

Det är så att Lisa har börjat löpa och Atos är väldigt intresserad trots att hon inte tar emot någon hanhund.
Tajson är lite coolare han uppvaktar i det tysta och väntar brar på rätt tillfälle.

När jag orkar och klätt  på mig så ska jag fara ut med alla hundarna till hundgårdarna.
Då blir det lugn igen, fast Diva verkar inte vilja ut för hon har kurat ihop sig i min säng..

Inga hundar isängen är lättare att säga än att hinna med...
Det finns inga hundar i sängen nattetid men så fort jag stigit upp så smyger speciellt Diva dit.

Ha en riktigt bra dag idag.........

Kommentarer
Postat av: Ann

Ha en bra dag du me!:)

2009-11-12 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0