Allhelgona promenad.

Ur led är tiden...
Först kommer det 25 cm snö = vinter
Sen så töar det och fryser töa och fryser.

I morse då jag for hem från jobbet så regnade det och var -2.
Hela bilen var täckt av en isskorpa, tur att jag hade haft motorvärmen på med kupe´värmareni under natten.

Sovit bra i dag, vaknade 1/2 2 och kände mig pigg.

Tog på mig promenad utstyrseln satte selen på Atos och begav mig ut, det blev 5 km idag.
Som tur var så hade de sandat vägen så det var inte halkigt efter E45 värre är det på småvägarna.

Har kollat i alla bilder för att finna en bra på Atos men inte.
Fattar inte, men jag har lite bilder på denna stiliga hund och min skidkompis.

Skärpning måste till!!!

1 a natten avklarad 2 kvar, den första natten är alltid den tyngsta mentalt sen går det fint.

Ska försöka få ihop en middag, ingen fin middag blir det i dag.
Köttfärssås & pasta = snabbmat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0