Bastubad, snöpromenader och dikeskörning.....

Bastubad och levande ljus, ja fredags mys kanske.
Synd bara att jag var så trött denna kväll men så är det ofta när jag vakat ut.



En rolig form på denna stubbe.
Skulle haft kameran istället för telefonen.



Vinter?????
Funderade ett tag på skidor eller snöskor, fy vad jobbigt det har varit att gå i detta.



Veckans klantskalle???
Inte var det jag som körde (Thomas), tur att det fanns fler 4wd bilar så bilen kom upp.



På norrsidan Piteälven så är vi något hårdare än andra, ska vi åka med någon så hoppar vi upp på kulan för lift.
Här är det Benny som visar hur man gör.



Några bilder från en gråmulen helg i Jäkna.


Kommentarer
Postat av: Gerd Eriksson

Jag jobbade natt ett par år och var också trött när jag vakade ut. Vi jobbade 3 nätter ledig 7, jobba 4 och ledig 7. Bra schema och det gick att komma i takt med dygnet.



Ni ser ut att ha hittat ett paradis i Jäkna! Ett "andningshål" i tillvaron. Får julkänslor när jag ser snön som lyser med sin frånvaro här.



2009-10-26 @ 09:14:37
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: Ann

Supermysig bild från stugan.. jag kan ju rent känna glöggdoften.. (har lite julkänslor)

2009-10-26 @ 15:18:23
Postat av: Sofie

Stugan är mysig, det var lätt att få till den gamla charmen i denna stuga. Jag har inga jul känslor förbannar denna snö som kommit.

2009-10-26 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0