"Dax för Fredagsmys"

Idag Fredag så går jag på ledig vecka, vilket lyx men facto är att man behöver det.
Behöver få normal dyngsrytm.

Sjukgymnast besöket var mitt sista för denna gång för det har blivit mycket, mycket bättre tror att jag klarar resten själv.
Har börjat styrketräna och cykla på motionscykeln i väntan på skidåkningen.
Går riktigt bra tänkte att jag kanske skulle 1 dag i veckan fara och simma som ett allround kompliment till det andra.
Ska kolla tider.

Fredagsmys och fredagsmys ska till Jäkna i helgen.
Myset är stearinljusen och lyktorna ute, kanske bastubad.
Idol måste jag ju se.

Gullungen Filip var och hälsade på i veckan.
Händerna i fickan som en stor karl.



Han är lite förkyld just nu.
Hittade min skidmössa, storlek stor för Filip.



Bättre stuk!!!




Influensavaccinet är taget.
Inga allvarligare biverkningar fick jag, lite ont i muskeln där de stack.
Något svullen, fattar inte varför hon stack i muskelfästet man känner ju av det så fort man använder armen.

Det blir mindre och mindre ömt för varje dag som går.
Det är inte så ont så det gör nåt (vill bara att ni ska tycka synd om mig).

Ni ska ha en riktigt trevlig helg!!
Sköt om er och CARPE DIEM.

Kommentarer
Postat av: Gerd Eriksson

Tycker att ditt barnbarn är lik sin morbror....



Ha en trevlig helg. Bastubad låter mysigt. Här blir det en hemmahelg. Markus har fått 40 graders feber och hosta. Vi får väl se om det växer ut någon knorr!



Gerd



2009-10-23 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0