En behövlig lek dag...

Har jag haft idag.

Tänkte börja dagen med en promenad men så ringde Ann och sa att de skulle komma hit.

Så jag började min lek dag med någon timme med Filip.
Vi byggde torn av pannor och burkar, som sedan Filip rev med ett brak.
Gissa om han gillade det.
Vi kastade boll åt Lisa så hon fick hämta dem, Filip älskar denna lek.
Vi tittade på tvättmaskinen som snurrade, Filip vill se detta med skräck blandad förtjusning.
Filip åkte rutschkana på min rygg.

Jag har skrivit ut några bilder som jag ska sätta i ram, ett sätt att behålla höstens vackra färger.

Sen så gick jag och Lisa promenad, snabb surrade med Ritha på vägen hem.
Cyklat 6 km på motions cykeln.
Sist så var jag och körde lite i gymmet.

Som ni ser så har jag bara lekt idag.

Nu väntar Simon & Thomas, en av veckans höjdpunkter.

Till sist vill jag meddela att Thomas chef har kommit hem ikväll, får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0