Lata hundar i sovrummet.

Hade inte tänkt att vår nya säng skulle bli en hundsäng men, men, men...

De verkar då må gott !!!!
Diva & Atos.



Idag har jag köpt gardinstången till sovrummet så snart är nog allt klart.

Några bilder från sovrummet.

Ville visa hur fint det blev runt det nya fönstret.
Thomas har gjort allt.
Spegeln var ett fynd på varuhuset och lampan i fönstret kommer från Indiska.
Såg lampan i Stockholm men kunde inte ta hem den då så det fick bli i Piteå istället.



Nya sänglampor och ny takspot i samma stil.
Överkastet fick jag av mamma, hon tyckte inte att hon kunde ha det i deras säng för hundarna.
:-).



Så nu snurrar nästa rum i mitt huvud men det blir inte lika omfattande.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det blev ju jättefint, men lite dyr hundsäng!!!

2009-10-05 @ 18:36:35
Postat av: Sofie

Håller med dig, de smög upp i sängen då jag hade stigit upp. Atos han verkligen njöt.

Det kostar att ligga på topp.

2009-10-05 @ 18:54:49
Postat av: Gerd

Åh så fint! Vad är det för färg på fondväggen? Den gillar jag. Behöver lite tips nu när jag fått tillåtelse att renovera i Oskars rum...



Saknar att ha en hund i sängen. En varm och gosig hund.



2009-10-05 @ 22:20:21
Postat av: Sofie

Färgen är lite rosa med vita/blanka blomrankor.

Prov tapetserade på ecos hemsida.

Tror att tapeten är från Artist collektionen.

Har kollat på duro tapeter i dag där går det att provtapetsera också.

Hundar är mysigt men inte hundhåret.

2009-10-05 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0