Sista jakthelgen för denna gång.

I helgen så har jag jagat och tillbringat helgen i jaktkojan.

Ett liv i dessa kojor skilljer sig markant från det vanliga livet man har.
Man kan säga att det är spartanskt.

I allafall så är det skönt att vara hemma.

Några bilder tog jag med kameran i helgen.

Fixa var med mig på pass i går.
Idag skällde hon älg, jag var nära men fick inte se älgen.
En jakt kompis fick se den men det var för långt bort för att skjuta.



Isen ligger på denna skogstjärn. alldeles blank.
-10 på morgonen kallt kan jag lova tur att det inte blåste som idag.



Ser ni alla kottar. en kottsamling.
Undrar vilket djur/fågel som kan ha gjort det.



Nu är det jakt uppehåll så nu får man lite tid för annat.
Som att vara lite social......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0