Skid Premiär

Igår kväll så tänkte jag att jag måste prova.

For till Tjapps för att kolla in vägarna där.
Jag hade Atos i tanken för detta ändamål MEN Lisa blev vild och skulle med.

Gissa om hon tyckte att det var roligt!!



När vi stannade vi Brajsjön så rullade hon sig i snön.
De älskar snön.



Har svårt att riktigt fatta att för 5 dagar sedan så gick jag på baksidan Harrejaurliden med Fixa.
Kontraster, öppen sjö och ca 25 cm snö på öppenmark.



Vi såg ett par orrtuppar som flög i väg när vi kom på skidor.
Två älgar hade gått över vägen, tänkte att kanske man få se något björnspår men icke det.

Bilden nedan tog jag vit återkomsten till bilen jag tänkte inte på att jag hade svettats en del så det var imma på telefonen.
En nöjd Lisa för stunden, hon är ett riktigt energi knippe.



Är det väder i morgon ska jag ut med någon annan hund ev. Tajson som rehab. och Fixa.

Nu ska det bli gott med Kycklingen som puttrar på spisen, jag köpte färsk kyckling, snacka om fint motför den frysta.

Till sist vill jag säga att Anna är på väg hem till Sverige från Tyskland, skönt för familjen.

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0