Tack för denna säsong,vi ses till våren..

Sa jag till mina inlines när jag ställde bort dem idag.
För nu börjar det vara dags att se om mina tränings vanor.

Det var igen -10 nu på morgonen och i morgon så väntas snö.

Pratade med en kompis igår och hon sa.
-Längtar tills man får börja åka skidor igen!!!

Är vi skadade eller?, nej vill jag påstå för skidåkning är en sån skonsam träningsform för kroppen.
Att man sen kan ta med sig någon hund är ju bara roligt.

Ny gamal bild men ack så trevlig skidtur vi hade, skare, fint väder och springvilliga hundar.
Atos och Tussi.



Funderade idag när jag for på promenad om jag hade några mål för träningen.

*Må bra och slippa värk.
*Skidtur till Moskosel.
*Skidtur till Arvidsjaur.
*Vårruset.
*Tjejmilen nästa år.

Hur ska jag nå dit?
Varierad träning tror jag.
*Skidåkning både vanligt och skate.
*Motionscykel.
*Promenader.
*Styrketräning.
*Löpning (sprang för första gången efter tjejmilen idag).

Jag hoppas så att sjukgymnasten min kan hjälpa mig med ömheten i vaderna.
Jag tror att det är hälsenorna som spökar de är inte smidiga nog.

Några månader till så är vi där igen efter skidspåret, jag och Lisa.



Idag har vi en riktigt kanon dag med svaga vindar och ett härligt solsken en dag att lägga på minnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0