Vart tog alla älgar vägen?????

Igår kväll så snöade det så jag tänkte att kanske man ser något älgspår att släppa Fixa på.
Men icke det körde 2,5 mil bil och spårade vägar men inte ett enda spår.

Man blir lite less att det inte går att finna igen dem, de finns där men den stora frågan är
VART....

I brist på älg så åkte telefonkameran fram.



Hon är inte den vackraste men hon är så go min Fixa.

Imorgon så ska jag börja dagen med Sjukgymnasten sedan så ska jag fara och ta sprutan mot svininf.
Om jag orkar så går jag på Arbetsplatsträffen annars får det vara, för jag ska sen tillbaks till Arvidsjaur för att jobba till kvällen.

Hoppas att ni har ett mer spännande liv än vad jag har just nu............
Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0