Älgjakt och vindrickning, hör det ihop??

En riktigt bra dag idag.

Jag sköt ingen älg men båda mina hundar fick skälla älg!!!

Nej och åter nej.
Men som ni ser så sköter jag mig...

Jag brukar säga.
-antingen så super man eller så jagar man inte båda samtidigt...

men blev bjuden på mat hos Ann & Thomas, köttsoppa.
Drack 1 cider som började ha gamalt datum :-).
Tror ni inte så hade Ann en öppnad vin flaska så jag fick smaka.
Det gick ner trots att det var vitt vin.
(Carola när ska vi ha nästa vin afton???)
Har inte druckit något sedan Stockholms resan.


Rackans vad jag är avundsjuk på Carola & Åsa som snart ska till Stockholm.

Jag tycker att vi har en sån fin Huvudstad känns som man är iett annat land.
För att inte tala om shoppingen, tar länge innan jag kan använda mitt kort igen, (fniss).

Är helt taggad att till nästa år göra Tjejmilen igen.
Hela dessa 3 dagar var helt otroligt härliga.

Ska snart krypa till sängs för en ny jakt dag...

Ha det så bra alla, sköt om er och CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det ska bli så roligt att åka ner igen. Men det blir nog inte lika mycke shoppning den här gången när man har gubben med sig, trot inte riktigt han pallar 7 timmar på stan.

2009-09-26 @ 11:59:27
Postat av: Gerd

Vindrickning och älgjakt är en bra blandning!



Nu ska vi se på hockey, äta och dricka vin!

2009-09-26 @ 15:43:20
Postat av: Sofie

Våldsamt mycket shopping blev det för oss.

Men det är ju en sån känsla av något annat i S-holm.

Låter inte dumt med hockey och mat,vin heller.

2009-09-26 @ 19:01:26
Postat av: Carola

ja,vi det skulle vara trevligt att planera in en vin afton!!! /Carola



2009-09-26 @ 21:03:09
Postat av: Ann

Jag vill åxå vara me på vinafton!!!!=)

2009-09-29 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0