Jäkna nästa.

Har nu börjat förberda mig inför jakten.
Bössan inskjuten
Kameran laddad
Komradion laddad med nya batterier, förstörde det uppladningsbara batteriet när jag trampade i ett djuphål förra året.
Skorna smorda
Bilen tankad
Hundar som är hel taggade

Nu är det bara att jaga.

Hoppas att det blir fint väder och inte så varmt.

Denna bild tog jag med telefonen när jag satt och väntade på Tajson, finnspetsen som jagadde älg.

Det hade gått tungt för brosan med älgjakten, jag visade honom denna glänta och sa
-leta reda på denna glänta så får du skjuta en älg.
Nästa dag så ringde brosan och sa
-nästan vid din glänta så sköt jag en 8 taggare!



Visst är den fin min glänta.

Jag hoppas inte att det i morgon ska se ut så här.
Detta kort tog jag förra höstens sista dagar.




Vi hörs på någon dag !!!
Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Nog är gläntan fin!

2009-09-06 @ 18:59:29
URL: http://jejjis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0