Semester ångest....

har jag, har aldrig haft det så mycket som nu.

En vecka kvar tills jag börjar om att jobba.

Längtar verkligen inte, funderar varför!!

Tycker ju om mitt natt jobb så jag vet inte varför.
Kanske är det bara dags även för mig att känna så.

Tänker att jag skulle inte ha några som helst emot att vara hemma.
Jag har så mycket projekt jag skulle vilja göra men aldrig hinner även om jag jobbat bort mycket nu under semestern.

Såg serien Svenska Hollywood fruar i veckan.
Tanken kom - undrar hur det skulle vara att leva som de gör?

Aldrig får man uppleva det i detta liv tror jag.

Nu väntar vi på tröjorna som vi vann på tjejmilen, vi vet ej hur de ser ut bara att det är en Adidas tröja.

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0