Stockholms resan Del 1

Vilka 3 dygn i Stan !!

Steg upp kl 06,00 på Lördag för att åka till första anhalt som var Lillpiteå hos Urban Och Åsa.

28 år sedan jag flög.
Gick hur bra som helst, det var riktigt roligt.

Thomas hämtade oss utanför T-centralen och körde oss till gärdet för uthämtning av nummerlapp.
Mazda 323, fyra kvinnor, lite trångt med packning men det var så kanon att få skjuts.

Utanför Emelies lägenhet i Hammarbyhöjden.



Snabbt byta om för att hinna till Grönan.
Vi köpte 3 dagars tunnelbane kort, så himla smidigt!

 Turist pose utan för Katarina hissen.

Vi tod Djurgårds färjan till Grönan.



Åsa och jag sitter ute på resan och beundrar alla gamla hus som finns längst strand kanten.



Sommar krysset !

Vi fick ingen sitt plats men vi stod bra vid stängslet så vi såg allt.

Programledare denna kväll var ju Måns.



Artisterna var många men de bästa i mitt tycke är....

Alcazar



Martin Stenmark





21,30 gick färden tillbaka till lägenheten för laddning inför Tjejmilen.
Kallt var det vid vattnet.

Fortsättning följer.......

Kommentarer
Postat av: Åsa

OJ så kul vi har haft jag längtar redan tillbaka. Sitter just och kollar musikalbiljetter, tur jag ska ner i oktober.

2009-09-02 @ 16:57:57
Postat av: carola

men sofi du har varit på sommarkrysset, sett LEDIN men inte lagt ut ett kort på honom!!!!!!!!!!! tror du jag är avis???????????

2009-09-03 @ 08:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0