Stockholms resan Del 3

Vaknade före klockan 07,00 och hade bara en tanke i mitt huvud

-Hur tar jag mig ur sängen i dag?
Jag hade så mycket ont överallt = träningsvärk.

Men inte stoppar lite träningsvärk mig för en dags SHOPPING i Stockholm.
Blev lite hjälpt av 2 Alvedon.

7 timmar shopping.

Inhandlade en hel del kläder och en väska.

Men den stora behållningne blev trots allt att få se min Guru no1.



ERNST!!!!
Mycket snyggare i verkligheten.

Upptäckte att det var flera kändisar, Polarpris utdelningen!!

Vi såg bland annat
*Ernst
*Carola
*Marie Picasso
*Alcazar
*Di Leva
*Anneli Ryden
* Idol Agnes
 Bara nämna några.

Tempot var högt och tiden flög i väg för kl 18,00 skulle vi vara på 20-års kalas i Farsta hos Thomas.



20 åringen Fanny.



Familjen Vidman Fanny Thomas Emelie hemma hos Thomas.
Riktigt trevlig funkis lägenhet.

Kanske ni känner igen honom, var med i Beck filmen Carambole.

Första kvällen vi drack något med starkare än energi dryck.
(riktigt seriösa)
2 glas med rödvin mmm. så gott.
Emelie och hennes kompis hade ordnat mat som var riktigt gott efter all "ute"mat.

Tunnelbanan igen blev vårt transportmedel även denna gång.



Slappning framför tv.
Tyvärr så blev alla kort från Emelies lägenhet så suddiga detta blev ändå bäst. 

Vilken dag att minnas, shopping, fika i ett citycafe´med smaskigt choklad fika (försvinnande god, eller hur Åsa), titt runda på Hötorgshallen bland all smaskig mat, kändis eldorado & inte minst att få komma på släktens 20 års firande, helt enkelt en toppen dag

Tänkte skriva om allt i Stockholm men tiden blev för tight.
Blixt visit till Piteå för att inhandla en ny bössa för Thomas sedan till skjutbanan för att kolla och skjuta.

Det är nära nu till jakten.

Åter kommer i morgon för det avslutande kapitlet i min mini novell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0