*-'-'-*.....:-)

Ibland så är det så svårt att hitta på en bra rubrik..som idag ....

Hundarna för ett herrans liv i hundgården vet inte riktigt varför men jag tror på en ekkorre i träden.

Måste ta Lisa på en motionsrunda för hon är "helvild"..igår så var det fullt ös här inne när de kom in speciellt Lisa som inte hade rört på sig igår mer än i hundgården.

Livet går vidare även om det inte alltid blir som man tänkt sig, men så är det.
Vore så lätt att leva om man hade facit i handen......

Egentligen så har jag en lugn och harmonisk känsla i kroppen som jag inte haft på länge..behövs ut rensningar..

Imorse så fick jag en sovmorgon, hade glömt vad det var så skönt att vakna och visaren står på kvart i 10..
Hääääärligt när man ska ut och jobba......

Nu väntar pilatesbollen, tvättstugan, löparskorna, dammsugaren och allt annat på att jag ska få ändan ur stolen och börja röra på mig...
 


         ♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0