6666666666.......

6 km sprang jag idag......helt fantastiskt att orka springa 6 km utan att det smärtar..

Någon fort springare blir jag nog aldrig men jag är seg....

Har jag skrivit det eller???...???
Det är drygt 9 månader sedan jag slutade snusa..tänk snart 1 år.

Hur ska jag fira det..något förslag kanske av er läsare..

Känner mig effektiv idag tvättar, städar, förberer middagen allt flyter på bra med en positiv känsla i kroppen.

Imoron blir det vila från både skidåkning och löpning måste vila knäna och lederna.
Tänker kort promenad med hundarna och kanske lite cykel....pilatesbollen, ja vi får se vad jag har inspiration till.

Beror lite på hur bra jag sover oxå..

Ha det...


Kommentarer
Postat av: Ann

Unna dig en riktig massagebehandling eller ansiktsbehandling. Lyxa till det lite, Det är du värd! Kram

2010-04-15 @ 11:49:29
URL: http://annlu.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter inte dumt..fler förslag !!!

2010-04-15 @ 15:18:36
Postat av: Carola

Känner mig i en väldigt dålig form. speciellt när man möter en sprinter efter vägen !!!!!!!!!! och det ser inte ut att gå tungt.

2010-04-16 @ 12:11:39
Postat av: Sofie

Carola, jag hade ny börjat springa...

Alla är vi i olika stadier av träning...

2010-04-16 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0