Bäst att passa på..

Blev inget andra inlägg igår för jag var så trött, så trött...

Vädret var kanon och skare på morgonen så det blev en lång sväng.
Fattar inte varför jag inte har med mig GPSen när jag åker för då fick jag ju en rutt och vet då hur långt jag åkt.
Inte för att det spelar någon roll men det är ändå roligt att veta. Jag fick kolla på datorn och det visade lite drygt 22 km, lätt den tyngsta av alla mina turer.
Mycket uppför och sen skaitade jag, muskler som inte är så tränade fick jobba..
Idag träningsvärk....

Nästa gång jag ser denna vy eller går i dessa berg då är det höst.

Ett sönder hugget Serpraliden.


Årets 1a hopp över en öppen bäck för Diva.


Mina ben var blytunga vid hemkomsten, vallan höll bara 1,5 mil...

På eftermiddagen kom Filip på visit, riktig busunge..


Vi var ute en stund med hans cykel medans Ann for och sprang.
Tyvärr så var det en trött mormor idag som skulle leka, tur att Filip blev hungrig så vi kunde gå in och börja med maten.

Det blir ingen provrunda med gympan i kväll för Erika är sjuk får prova nästa vecka.

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0