Bättre dö än fega....

Brukar jag skämtsamt säga men idag var jag rädd.
För det gick så jädrans fort på skidorna, sen att spåret var så spårit och hårt att det gick inte att ploga ner farten.

Fixa var riktigt på hugget idag.
Vi for till Jullejaur t.o.r.

Åkte upp i den fina öppna stugan som Tjapps intresseförening har satt upp.


Vi gick in och skrev i gästboken sen vände vi skidorna hemåt.
Garanterat den snabbaste turen till Tjapps på skidor!!!!

Att det håller på att vända visar denna termometer som sitter i på väggen vid denna stuga.


Skulle ha varit fint att ha sladdat spåret men jag måste vänta tills någon återvänder till byn för som det är nu är det jag och Hagar här....
Är så rädd att köra fast i backen där skogsmaskinerna har kört sönder så mycket.
För jag orkar inte få upp skotern själv...för klen....

En härlig tur var det med en dos adrenalin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0