CAMP JÄKNA :)

Vatten och mycket snö är det i skog och på isen..inte kul vill jag lova.

Fredag blev det fastkörning av den värsta sorten, har aldrig varit med om en sådan tidigare i mitt liv.
Huuvva, vill bara glömma.

Det roliga den dagen var att jag for ut och sprang med Diva, tänkte bara 2 km.
Men det flöt på så det blev 5 km....Gissa om jag blev glad och lättad över det.

Vårruset närmar sig och då ska jag springa dessa 5 km.
Sen så satsar jag på Tjejmilen...

Lördag blev det fisketävling på Jäkna...ingen fiska för min del men Thomas vann herrklassen.

For sen ut och åkte skidor, Thomas hämtade mig i Norravan, åkte alla vägarna runt.
Kollade i datorn och det var 12,8 km, man får nog lägga till något.
En riktigt härlig tur som jag gjort till fots i omgångar under jakten, enda abret var att jag hade vallat bort det mesta av fästet...vilket gjorde att jag stakade nog 12,7km..

Det är alltid roligt att åka nya sträckor, ger en nytändning.

Jag åkte hem i Söndags av många skäl och ska nu försöka att varva ner och bara få fram mina positiva sidor i mig själv och mitt liv.
Hitta tillbaka till mig själv och glädjen...

Nu ska jag köra mitt Pilates program för att värma upp och sedan ska jag sätta på mig mina nya fina löparskor och ta mig ut en sväng, tänker springa 3 km idag..

           Ha det så bra...
                         Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0