En annorlunda Lördag....

Trodde inte att jag skulle hamna i Abborrträsk på pimeltävling när jag steg upp denna Lördags morgon.....
Men, men så är det ibland.

Jag följde med Ann och hennes familj dit, ett och annat finns att säga om vädret.....

Ann och Filip fiskar dock på..


Senare på kvällen så kom Ann o hennes familj hit vi åt inte värsta fina Lördagsmiddagen...
Spaghetti och köttfärssås....mmmmm......

Börje och Mari kom hit och hälsade på.
Lite snack om nästa stora grej Rikkes bröllop...
Kläder, boende, frissan hade tur att jag hade redan bokat en tid hos frissan.
På tal om frissan så har jag fått så många komplimanger över min nya frilla...

Denna Söndags morgon är en dag som inleds med blå himmel och en härlig sol.
Tror att det är dags för min skidtur till Sleng idag för det har varit kallt så snön har blivit hård.
Till och med så hård att man kan gå på skaren..vad passar då bättre än ett par timmar på mina skaitskidor..

Ett ord på vägen, indiskt ordspråk..

      *Avundas aldrig någon hans lycka
        ty du känner inte hans heliga sorg.*
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0