Glömde....

Var taggad till max igår för en skidtur till Arvidsjaur..
Jag visste att det var nysladdat efter skoterleden...

Från Auktsjaur till Rönnberg är det i stort sett bara uppför, kände mig som att jag åkte sista loppet i Tour de ski(slalombacken).

Så här ser det ut när man nästan är på toppen.


Detta skulle ha varit en riktigt fin tripp för spåret var lite löst men tillräckligt brett för att skaita...

Om det inte hade varit för Atos som denna dag vägrade springa..
Jag hade honom efter mig i stor sett hela vägen han gick så sakta att han bromsade mig jag drog omkull honom nerför för han vägrade springa..jag gick så mycket fortare ska egentligen inte vara så händer aldrig med tjejerna...

Jag bogsreade honom nästa 2 mil då fick jag nog och for mot vägen så att Thomas fick hämta mig..

Lovade Thomas att jag ska ALDRIG mer ska ha med honom, vi ska avvakta lite han kan ju ha något så han inte är i form fast jag tror att han hade bara bestämt sig för att inte göra något...

Idag ska vi försöka att trampa lite spår så att vi kan åka även i stugan..

        CARPE DIEM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0