Grått men ljust..

Är det ute..vet inte vad felet är men jag vaknar så tidigt på morgonen, typ 7.
Kanske för att jag inte orkar vara uppe på kvällen, en ond cirkel.

Såg igår mitt favorit program, House..bara bäst..
Har börjat följa med det nya Biggest Loser..en kille gick ner 14,5 kg på 1 vecka!!!1
Impad eller....
Snacka om att få en kick åt rätt håll.

Igår blev det både 2 km löpning med Tajson och en skidtur på 16 km så idag blir det bara den promenaden jag gjort på 5 km.

Ska ut och leta fram en stege och börja skotta av ett tak, lite extra styrketräning på köpet.

Jag har blivit såld på träning med Pitatesbollen letar på nätet om olika övningar man kan göra med den.
Det är enkelheten med användadet jag gillar, ta på sig skor och kör.
Lyssna på ett bra program på tv eller radion eftersom det är så enkelt så kan man om man vill göra lite då och då.

Ni kanske tycker att jag går till överdrift med min träning, får ofta höra det.
MEN jag har ALDRIG haft så lite värk i min kropp på flera flera år, gissa 3 gånger varför jag tränar så pass mycket.

    Ha det så bra..
                      ♥ CARPE DIEM ♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller med det finns inget bättre för värk än att träna.Vi kommer nog förbi Auktsjaur i morgon eftermiddag barnen ska och bada.

2010-04-07 @ 12:36:34
Postat av: Sofie

Läste det på Johannas blogg.

2010-04-07 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0