Lill-Pite..

Fick besök av mig igår..

Jesper har ju fyllt år tidigare och jag har inte uppvaktat honom så det var dags.

Inga affärer var öppna så jag gav honom 200 kr och det visades att han behövde just 200 kr, för det var det som fattades till en ödla...

Riktigt trevlig att köra nu när vägarna är bara. Vad många bilar jag mötte på hemvägen, fjällsfolk på väg hem förmodligen.

Ska försöka ta mig ut på skidor i eftermiddag, vilat från skidor nu i 2 dar...
Vill inte fara på morgonen för spåren är så isiga och hårda väntar jag lite så har nog solen blött upp dem något.

Solen skiner från en klarblå himmel det blir nog solning idag....

Eftersom att man inte lever med ett facit i handen så får man försöka att göra det bästa av alla situationer man hamnar i, det är åtminstone mitt sätt att försöka klara bakslagen i livet...

Inser att jag har levt ett bra tag med ett högt cortisol intag i min kropp ett bra tag.
En stress att alltid vara bered, endast när jag motionerar så känner jag inte av det.


    HA DET NU SÅ BRA..

                             Carpe Diem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0