Lillan...

Min lillan (Ann) ringde mig för en stund sen..
-Mamma jag fick betyg på den första stora uppgiften som jag lämnade in.
  Gissa vad jag fick? hann inte svara förän hon gav mig svaret.
-MVG...

Visste att hon hade det inom sig men hon måste ju själv se det.
Jag tyckte att hon skulle ta ett vinglas för att fira det.
-Men mamma det är ju bara onsdag..

Än sen då man ska kunna glädjas åt hur duktig man varit..

Trött??? hårtrillning..Saddenåivekojan kanske 5 år!!!!!

 
Ett ord på vägen.

*Ge mig tillåtelse att välja det som är bra för mig,
    ge mig styrkan att välja bort det som är dåligt
           och klokheten att veta skillnaden*

Kommentarer
Postat av: Gerd

Dina "ord på vägen" tar jag med mej!



2010-04-21 @ 20:35:22
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: Annika

Så söt ;-) Jag tycker Filip är lik sin mamma kring ögonen och pappa kring munnen :)

2010-04-21 @ 21:14:31
Postat av: Sofie

Annika-håller med dig om detta.

Gerd-de är bra kommer med fler från boken jag läser just nu. finn ditt inre lugn, vilken kanon bok.

2010-04-22 @ 08:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0