Måndag...

Har bara varit vaken 1 timme trots att det är eftermiddag just nu. Jag bestämde att när jag la mig imorse att ha "sovmorgon" för jag är så less på att vakna vid 07,00 tiden när jag är ledig....
Ska försöka sno tiden så att den stämmer in i mitt liv och inte någon annans.

Måste bli bättre på att se mina behov och önskningar blir tillgodo sedda, ingen kan göra det förrutom jag själv.

Gick bra att jobba i natt alla sov som de skulle göra och jag hade någon att surra med.
Det sist nämda var skönt att ha för tankarna skingras när man har någon att surra med än att sitta ensam.

Mina tankar är inte så positiva och sprudlande som de brukar vara..men det kan vara skönt det också men klumpen i magen är inte skön..

Hittade denna blogg http://amelia.se/blogg/maria-montazami/  är bra härliga dessa Hollywood brudar..
Snacka om underhållning av hög nivå......

Ta vara på er och ha en bra dag..


         ♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0