Tisdag..

Idag så kom det mulna vädret som väderlekskanalerna har varnat om i 2 veckors tid.

Det känns dock bra för då kanske snön börjar tina bort för jag är less less less less..
Ni fattar...

Motioneringen går bra känns fantastiskt att kunna springa och det går "lätt"..
Vilken känsla..har fått lite ont i vä knä på utsidan..

Som den sjukvårdpersonal jag är så ställer man ju sina egna diagnoser..:-)
Tror att någon muskel är spänd och trycker på någon nerv...

Behandlingen tror jag ska vara att sätta sig på motionscykeln, ska prova..

Jag hade ju tänkt att sova länge men vaknade 1/2 7 !!!!!
Men det är svårt att sova när man vaknar 06,30 och känner sig pigg..

Dagen bjuder väl inte på så mycket måste ner till banken, har deklarerat (gick bra), gjort räkningarna..
Lite shopping hade jag tänkt utöva....

Det som känns glädjande är att jag börjar känna en liten spira som gror inom mig av positiv energi igen..

       Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0