Träning,shopping......

Faktiskt så hjälpte det med att cykla, för det blev bättre efteråt.

Annars så bjöd dagen inte på något större äventyr.

Köpte mig ett par långa löpar tights från Craft.
Mina har orange detaljer.
PR Tights - Wmn

Köpte ett linne i grått på Gabriellas, färgen kallas Limousine.
Linnet är av lite tjockare kvalitet riktigt fint fall och priset var ju helt okej..199:-
Dom har ett linne i turkost som oxå är så snyggt...den som lever får se.
Prövade några jeans som jag tyckte var fräcka men de passade inte riktigt.

Min stora passion har alltid varit skor och bälten...massor av dem har jag handlat genom åren.
Lite klokare har man ju blivit med åren ????? jag köper inte lika ofta numer.
Tråkig har jag blivit.....

På dollars hittade jag ett snyggt bälte..Anns kommentar
-Rosa..ovanligt för att vara du..skit snyggt ... måste ha själv..
Men va sjutton 40 :- är inget hemmans köp.
Kommer att bli snyggt till Jeans.


Det absolut roligaste som finns är att köpa skor speciellt högklackat.
Gillar att gå i höglackat känner mig så fin.
Dessa var så sköna att gå i...bara gå, hur enkelt som helst.
Jag har tur för Ann kunde inte ha dem....hon har lite större fötter så skor har jag fått ha i fred genom åren.
Annat är det med kläder...fast det är ju lite kul att kunna låna kläder av varann..


Är hel nöjd över mina köp allt detta för 1134:-
Ingen ide att åka till "stan" då..
Fast det får bli en sväng till Luleå framöver.
Är i stort behov av ett par Jeans som passar..all träning har gjort att jag har ändrat .. blivit större.

Fick "frågan" igår
- Måste vara roligt att vara så smal som du..
Mitt svar blev
- Hur mycket tror du att jag tränar....
När jag berättade lite hur jag tränar blev hon "tyst".

Det är fan inte lätt att hålla sig smal när man är 46 år, matglad, slutasnusare det ska gudarna veta.

Vad får jag på köpet....
En känsla av att vara stark att det går lätt att röra sig och den största vinsten av allt är att min värk i kroppen har blivit så mycket bättre.

Tänkte bara skriva någon rad på bloggen idag för jag hade ingen inspiration..men den kom mer och mer ju mer jag började skriva.

Detta årets sista skidtur blir nog idag...fast jag vet inte för det blåser något hemskt och då är det jobbigt att åka i motvind.
Tänkte åka och hälsa på Per-Arne, pojkarna och Dan i Sleng...

Ha det bra...

       ♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0