Vissa dagar ska man inte förta sig.

Igår så hade jag nästan en vilodag, löptränade i en högre fart i 2 km sen gick jag en 3 km promenad på kvällen.

Jag kan säga att jag hade ont i mina armar/axlar igår..
Idag känns det dock bra så det blir nog lite skidor idag för imorgon så står det VILODAG på min almenacka.
Hoppas att jag och Angelica får pröva Bodybalenc på onsdags kväll..ingen riktig vila blir det men små prommisar odyl räknas inte, vilan är från löpning, skidåkning alltså de jobbigare motions formerna.

Var och tittade på en ny jacka/byxor att springa/åka inlines i..
Hur snygg ska man va????
Hur mycket få det kosta???
Ja frågorna snurrar lite men i huvudet har jag redan bestämt mig, både snyggt och lite dyrare blir det nog :-)

Varför köpa "dyra" saker??
Jo, för att mentalt känner jag "de kan inte bara ligga i garderoben" måste användas..

Idag blir det ett kort inlägg (kan bli ett till om jag får till någon kanon bild) för jag längtar att fara ut i naturen för solen skiner på en blå himmel och vindarna har avtagit...

Ett ord på vägen från "kurs i mirakel"

            *Det är omöjligt att inte tro det du ser,
                   men det är lika omöjligt
                     att se det du inte tror på*

                                                      Ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0