Faaaaaaaaaaaaan......

Att jag skulle få förkylningen som Lucas och Thomas hade i helgen.
Kände av halsen och näsrinnet redan i helgen..
Nå ja, det blir till att vara inne i dag och lika bra är det för ute är det inte trvligt alls.
Kraftig blåst, mulet och bara 6,7grader buuuurrrrr.

Jag hoppas på morgondagen ist...för då tänkte jag och Thomas ta Tajson på em och fara till skogs.
Ta med ryggan med mat och äta lite middag ute..låter väl inte dumt.

Nu när jag ändå tvingas vara inne så ska jag kolla igenom lite äldre kort och scanna in dem...
Kolla den andra bloggen (Länken Fia till vänster).

Få se vad som händer med Thomas...hans högra armbåge är väldigt stor och svullen så han väntar just nu på att de ska ringa tillbaka från sjukan.

Ha det så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0