Fin besök....

Tittade ut genom köksfönstret som man gör hundra gånger per dag och idag fick jag ögona på den Haren som hundarna har vittring av då och då.
Sitter och knaprar på lite klöver.


Jag blev lite för närgången så han tog till flykten..


Annars trillar det på, har varit ut en sväng på inlines i eftermiddag.
Det är så konstigt för jag tyckte att det gick sakta att åka 15 km men när jag kom hem och tittade på klockan så hade det gått ganska fort ändå...blev lite överraskad.

Jag har ju i många månader haft målsättningen att springa/gå/cykla/inlines eller skidor 15-20 mil/månad har kollat upp hur mycket det blivit och sett att oftas har jag legat mellan 19-22 mil/mån..därför har jag tänkt att öka på det lite med 20-25 mil/mån..

Får se om det går för kruxet kommer att bli när man börjar jaga...att få ihop det. Visst kan man höfta hur långt man gått och försöka på den vägen men jag känner ju mig själv och vet att jag kommer att hålla nere hur långt jag gått i skogen för jag vill verkligen inte föra in mer än vad jag gör..

Sjuuuuuk...????.. nja vet inte det för jag mår mycket sämre om jag drar ner på träningen.
Jag har provat och jag tycker att så länge jag mår bra av det så kommer jag att fortsätta..

Imorgon är det Nolia mässan som gäller och jag känner mig som ett barn före julaftonen..längtar.
Vet inte varför men jag gillar verkligen att gå runt och titta på allt möjligt kanske för att det bara är vart annat år för fanns det jämt skulle det inte bli lika intressant...

Idag ska vi göra klar skåpet som ska bli vår nya tvbänk..det börjar dra ihop sig bara bänken i hallen återstår.

Ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0