Inne på 2a veckan...

Och har en längtan efter bröd...
Fattar inte, för jag är ingen stor konsument av det men så är det...

Jobbar och tränar och äter min mat, imorgon bryts det av en sväng i skogen med Tajson..

Så himla skönt det ska bli att få fara ut i skogen med hund, bössa och kameran.

Min resa till Sth.. gjorde att jag fick boka om lite tider bland annat frissan..men det var nog bra för jag har ändå tänkt spara ut håret lite..förnyelse..
Kan vara längden men jag skulle ju dra nya slingor hos henne nu får jag be Ann hjälpa mig..

Kommer med bilder imorgon i den andra bloggen.

Ha det så bra och sköt om er..


Kommentarer
Postat av: Ann

Klart jag hjälper dig, är ju min favvo syssla att färga hår!!:)

2010-08-25 @ 09:49:49
URL: http://lyckann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0