Nått e galet...

Har en längre tid känt att något är konstigt i min kropp.
Känner mig pigg och alert MEN..
Jag har mycket värk. på morgonen har jag så ont i mina fötter & händer inte direkt värk men ont vid rörelse, jag samlar vätska, magen krånglar och jag har ofta halsbränna..sover länge men vaknar ofta och somnar om..
Blodtrycket är bra kollar ofta.. vad återstår i min värld??..inte doktorn först utan jag provar först själv.

Jag har i dag startat en Detox som jag ska hålla på med i 2 veckor..måste testa något iaf..

Det är inte någon värsting med bara dryck utan en lindrigare variant..
Jag hoppas att detta ska rätta till lite i min kropp..

Ha det bra..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att det funkar och du blir bättre!

2010-08-17 @ 12:21:00
Postat av: Sofie

Har inte haft några kroppsliga besvär utan kaffe och socker..faktiskt känns det bättre i magen..

2010-08-17 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0