Positiva signaler..

Tänk att det skulle ta några år innan jag förstod vad som gjorde att jag inte skjuter så bra..
Jag har tidigare alltid skjutit bra och aldrig haft svårigheter men de sista åren har det inte stämt för mig..

Igår for vi på skjutbanan för att kolla bössorna, jag ides inte sitta i skjutbänken och se om den ändrat något utan sköt direkt en serie på stående.  5.1, 5, 5, 4...vad säger man... :), kan man få bättre energi..

Jag tror att mit val att använda glasögon gjorde susen, sköt 3 serier och alla gick kanon..gissa om självförtroendet för skytte är på topp...

Jag tänker...varför har jag inte provat förr..

Jag känner mig må bra just nu och hoppas att det ska fortsätta så..
Om jag efter dessa 2 veckor känner att det har gett mig något så har jag i mina tankar börjat fundera att jag kanske sen ska ta en 5 dagars kur en gång i månaden....
För detta känns inte som någon uppoffring utan bara en skön känsla i kroppen..

Börjar längta efter en ny höst garderob sitter och kollar på internet men jag ska vänta lite för att fara till Luleå på ett tag..

Idag så händer följande:
Löprunda med Lisa
Dush
Lunch=sallad med feta ost
Besök på marknaden i Arvidsjaur
Middag=Broccoli, potatis, morötter och yoghurt
Motionssväng med Diva&Atos
DAGENS BÄSTA 20.00 SOMMAR MED ERNST..

Hoppas att jag får se något djur nu på morgonen med Lisa för igår när jag spran med Fixa så hade hon något i doft näsan men inget fick jag se.

Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Ann

De kan ju ha varit Boss djur hon kände :) Det är kul med djur i skogen!!!

2010-08-19 @ 10:48:03
URL: http://lyckann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0