Radion nattisens enda vän...

Blir så less att sitta framför tvn om nätterna när jag jobbar så jag brukar lyssna på radion ofta.
En natt i förra vecckan så hade de tema att ringa in roliga historier..Jag är jätte dålig att minnas dem men denna kom jag ihåg..

"Det äldre paret skulle ta sig ett numer men gubben hade problem att få den att riktigt stå.
Gumman sa då till Gubben:
-Jag vet, vi använder ett skohorn som hjälp att föra in den.
Sakt och gjort så provade de detta med framgång.
Då sa den ena äggstocken till den andra.
-Nu är det nog sista gången vi ser honom här nere!
-Varför det? undrade den andre.
 -Jo,för denna gång kommer han på BÅR
"

Jag är så impad att jag minns den...

Detoxen går bra...en natt kvar till 5 dagars ledighet :)

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0