Snoret börjar avta..

BLir väl bättre vad tiden lider, är så glad att jag fått sova i natt.
Jag låg vaken ganska länge och tankar kommer och går vissa trevliga vissa försöker jag kasta bort från mitt huvd rasande fort..för jag har hittat mitt sätt att få bort irriterande och jobba tankar som bara går runt runt..det funkar varje gång men det är en träning att mentalt välja vad man vill tänka på.

Eftersom sömnen inte ville infinna sig så blev min senaste bok en vän i nattmörkret.
Detta är 4e boken av henne.



Tjock och full av intriger, sorg, kärlek...

Gillar att läsa henne för det skilljer sig mot alla kriminalare som jag oftas läser.
Har även läst dessa.








Som ni ser så är det några stycken.

Är nu inne en bit i min 2a vecka av detox, det gåt bra fast nog börjar jag längta efter lite mer...
Mjukt gott segt bröd ..mmmm..säger min hjärna.
Korv....mmmmm...salt
Det konstiga är att jag äter inte ofta vare sig bröd eller korv..så lustigt.

Magen har inte varit så här bra på flera år..jag undrar bara stilla varför???

Tänk om det är köttet som sabbar den...har ju läst om det..
Tänk om det är mjölet som sabbar den....älskar lasange..
Tänk om det är kaffet som sabbar den...ingen fara för det längtar jag inte alls efter..
Tänk om det är fisk som sabbar den....blir svårt...tårar trillar..
Tänk om det är sockret som sabbar den....längtar inte efter det heller..

Jag ska så sakteliga till veckan börja sätta dit lite livsmedel framförallt proteiner..
Ska bli så gott att få sätta tänderna i ett löskokt ägg...

Vet inte om det är omläggningen av kosten eller om det är någon förkylning som legat i kroppen en längre tid för min värk är så liten just nu..tänkte på det i går när jag la mig..helt otrolig känsla..

Jag går ner i vikt för första gången sedan jag slutade röka..känns skönt för de kilona som jag gick upp har inte varit önskvärda...jag kommer att gå upp lite igen det vet jag men jag brukar ha sten koll så det ska nog gå bra..

När jag startade förra måndagen stod vågen på 60,9 i morse 56,5...
Visst ger det mer motivation att skippa vissa saker som jag ätit för bekymmret har varit att jag har tidigare kunnat äta vad jag velat utan att det visat sig på vågen....men man blir ju äldre och jag måste nog inse att det är så...:(

I eftermiddag ska vi fara ut och ha en mysjakt sväng med öppen eld och allt det..

                     Ha det så bra och sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0