10 000 steg...

Är inte lätt att göra varje dag som experterna rekomenderar.

Jag köpte en stegräknare igår när jag var till Piteå.
Satte på mig den i morse har tills nu avverkat 11 000 steg men då ska man tänka på att jag har idag, åkt skidor i minst 5,5 kilometer gått/sprungit 5 kilometer och dessutom vanligt rörelse mönster.

Ska bli intressant och se hur många steg man tar per dag när man inget gör(ej motion), när man jobbar och när jag verkligen rör på mig.
Tänkte skriva ner hur mycket steg det blir per dag.

Hade inte tänkt springa men när jag vände i Näverliden så beslöt jag mig för att springa hem.
Ny skorna känns fina, enda abret är som alltid min högra vad.
Inte så ont att jag var tvungen att stanna men onödigt mycket känns det.

Skönt att flåset är helt okey..

Väntar nu på att Ann och hennes familj ska komma för Tomme ville bli klippt..


         Ha det bra och sköt om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0