12 dagar sen sist...

Sist jag åkte skidor...

Köldgränsen töjde jag på det var drygt -15 när jag for ut, det gick inte lätt men ack så härligt.
Spåret är så fint, blir det bara lite packat och sen sladdat så har man ett fint spår som håller.

Har bara trampat 6 km slingan så det fick bli bara den och inget mer idag.(har sovit för lite)
Om det inte blir så kallt så blir det nog en hel del skidåkning framöver för jag har ledigvecka.....

Imorgon så far vi till Jokkmokk och besöker marknaden.
Ett par år sedan jag var dit sist så det ska bli kul.
Helen och Anders följer med oss dit.

Vet inte vad det är men jag är så sugen på att fara och flänga, längtar att sätta mig i bilen och bara fara.

Kanske har man Zigenarblod i sig......

I kväll så ska jag prova göra lasange med lammfärs och fetaost!!!

Tror att det kan bli gott, sen är det skidor på tv2 18,20 efter det så blir det väl en titt på Let´s dance.
Har ingen riktigt favorit men håller kanske lite på hon som var med i Svensson Svensson.
Tycker att hon utstrålar så mycket positiv energi att man blir glad och se henne.
Att hon sen är duktig på att dansa gör ju inget.

Ha en riktigt bra dag och njut av helgen som är framför er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0