Blev förvånad idag....

Vet inte om jag lyssnade speciellt bra idag eller om jag sällan får frågan.
-Hur är det med dig idag?
Tack bara fint svarade jag...
Kanske väntade inte jag att denne skulle fråga mig nog besöker jag hans affär rätt ofta och säger något ord till varandra det är inte så att vi känner varann så mycket bara flyktigt.

När jag stod och vallade skidorna idag så funderade jag lite över denna händelse.
Är det inte så att vi sällan ställer denna fråga för att man inte vet svaret...

För några år sedan så träffade jag en klasskompis jag haft och ställde frågan, vilket jag ändå gör ofta till människor jag pratar med...

Han svarade:
-Inge bra för jag är alkoholist!!!!!!...
Vad säger man då, jag kan ju inte bara säga.
-Va bra vi ses...nu ska jag hemm och sova..
Jag blev kvar med honom nästan en halvtimme.
Kanske var det längesedan någon frågat hur han har det, vad vet jag.

Idag vaknade jag då Thomas steg upp känner av lite träningsvärk i bena(efter springandet) men jag kände sån lust att prova skaita idag sagt och gjort så for jag ut med Tajson.

Gick riktigt bra men spåret är lite för smalt i en del uppförsbackar..
När vi kom mot 4 vägskorsningen så passerade det 2 renar framför oss..
Tur att jag inte hade de snabbare hundarna för jag har nog fått problem att stoppa dem.

Tajson jobbade på bra vi skidade 5 km och hans bakben verkar funka bra, ingen hälta och han jobbade riktigt hårt när vi sett renarna, jag stod bara och åkte med...tänkte bra muskelträning för honom.

Har tur idag..Mamma bjuder på blodpalt...

Ha det så bra...




Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååå blodpalt så himla gott.

2010-02-08 @ 16:09:37
Postat av: Sofie

Det var gott vill jag lova..

2010-02-09 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0