Då var denna helg över..

Nästan i alla fall..
Gått bra att jobba, en hel del OS tittande har det blivit..
Lite irriterande att det gick så dåligt i skidskyttet igår men det är bara att bita ihop.

Roligt att se lite andra idrotter som puckelpist rodel etc...

Lördag sov jag hyfsat har jag inte haft sån hosta så har det blivit lång sömn tror jag.

Filip var i Auktsjaur när jag vaknade...
Då brukar det ju inte bli en lugn stund och så var det även denna dag.

Han ville hjälpa Thomas att rensa fisk...gillar INTE att vara kladdig om händerna.
Problem....!!!!


Mormor tyckte att Filip var lite väl långhårig så det blev till att klippa honom.
Maken till snäll kille har jag inte varit med om, satt som ett ljus och bara tittade i spegeln.


Ny stailad och hungrig väntar han på fisken som kokar i pannan.
Tyvärr så hade inställningen på kamran rubbats så bilden blev inte som tänkt.


När energi depoterna var fyllda igen så blev det bus med Lisa och Boss.
Vi fyllde dessa med kokt Harr, hembakt tunnbröd, glass och lite godis..
Han är ju hos mormor...!!!!!


Helgen är ju inte riktigt över än för mig har ju kvar 1 natt men i huvudet så är det över.

Hoppas att eran helg varit bra för er och att ni fått tid att göra något roligt.

                                  Ha det så bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0