Dagen D kom till slut...

Börjar misströsta om detta med skidåkning när det står -25 på tempen varje morgon.

Pratade med Carola om hur jä...a kallt det är och så lite skidåkning det blir.
Efter samtal med Carola så satte jag igång att städa tvättstugan.
Ingen överdrigt men det behövdes.

Kennet ringde och samtalet gled ju in på kylan, som alltid så ska man kolla hur kallt det är just nu.

Trodde inte mina ögon då det visade -9,1...
"blidväder"
Gissa vad jag gjorde efter samtalet......
Jo for ut en sväng med Atos..
Det var kallt i spåret och jag visste att det skulle gå tungt men vad sjutton gör det när solen värmer lite och det är alldeles vindstilla..

Idag blev det en dag som jag är glad att jag lever just idag....

Kolla in skuggan av Atos..man ser så väl att det är kallsnö...


Detta ger mer smak för man vet vad som väntar fram över i vinter.
Dessa fantastiska dagar då man kan fara ut och åka och bara njuta..

Gick ju bra att heja in killarna igår så idag får vi heja in tjejerna.

Imorgon drar jag och Carola till Piteå för lite shopping och tjej surr.

         CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh jag måste erkänna att jag är jätte avundsjuk.. hade också velat vara ute idag:( Har stått här inne i butiken och avundats alla kunder som sedan får gå ut i det vackra vädret.. Synd om mig snyft ;)

2010-02-25 @ 17:19:03
Postat av: Ann

.. är avis på shoppingen åxå!=)

2010-02-26 @ 12:24:27
Postat av: Mamma

Din tur kommer nog oxå snart....

2010-02-27 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0