Efter snö kommer sol..

När det slutar snöa så kommer ju solen enda problemet är att då faller temperaturen.
Igår kväll så var det -12 idag när jag steg upp var termometern på -25.

Måste ge förra veckans "träd" upprättelse, idag visar den sig i all sin prakt.

Bilden tog jag på väg på gymmet, jag hade planerat att cykla idag när jag kom hem MEN jag tyckte att det var så underbart ljus och väder att jag gjorde om planeringen.

Jag gick på promenad....med Atos.


Veckans "träd" blir denna stortall som ligger vid E45 vid sjön Voskenjaur, stavningen är nog inte rätt men man säger så.
Det är sjön vid "rävfarmen".
Det jag saknar är ett stort bo gjort av någon rovfågel i detta träd.

Egentligen så är detta ingen jätte tall men skogen runt den är ganska klen så därför ser den så maffig ut.

Har nu varit ledig några dar och då är det ju dags att jobba igen.
2 nätter sen ledigvecka, skönt...

Ha det så bra,  ut och njut av vintern....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0