En vanlig dag....

Härligt väder var det igår runt -10 och ingen blåst.

Det blev 2 turer på skidor, först 6 snabba km med Fixa sen 5 km med Atos.
Andra svängen så följde Thomas med Lisa (han har träningsvärk).

Carola stannade till på väg till Arvidsjaur och lämnade skidorna som jag försökte valla.
Vallade mina dagen före och provade dem igår och jag tycker att de gick lätt.

Carola sa att hon skulle komma på dagen,,,
Jag jobbar ju natt när tror du jag har dag!!!!!!

Jag hade stigit upp och ätit min yoghurt tallrik satt med kaffekoppen i handen när hon kom.

Vi drack kaffe och surrade en bra stund, det är trevligt att bara surra runt lite.
Annars förflöt dagen med damsugning, skurning, eldning och matlagning.

Idag är det lite kallare, blir det inte varmare så blir det inomhus aktiviteter som sömnad som ett exempel som gäller.

Ha det bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0