Finns hopp...

Så känns det i alla fall idag.

Sjukskrev mig igår för jag orkade knappt fota mig framåt, ont i hela kroppen.
Mycket beror på att jag har haft en förfärlig hosta som sett till att min sömn inte har blivit vad den borde ha varit.

Jag tycker att det är så hemskt att ringa och sjukskriva sig, vet egentligen inte varför bara en dålig känsla.
Men jag ska inte göra som jag gjort tidigare när jag haft förkylningar, det har jag sedan förra vintern bestämt mig för.

Normalt brukar jag tjuras och jobba hur förkyld jag än är men priset för det har ju varit att de går nästan aldrig bort ur kroppen och det i sin tur gör ju att man aldrig känner sig pigg.

Om ni tycker att jag har haft lite för mycket positiv energi så kan jag meddela att den är väldigt, väldigt låg min positiva energin just nu.
Få se om jag får tillbaka den lika stark någon mer gång.

Har varit på en promenad idag för att känna hur kroppen känns för att göra promenaden lite roligare så bytte jag gångväg.
Och då stod den ju där som alltid "veckans träd".
Under denna stora stolta gran fick jag, Tajson och en liten Boss söka skydd undan regnet för några somrar sedan.


Lite små kallt var det idag -16,5 var det när jag for ut, kolla in "snöskägget" på Lisa.


              Ha det så bra & sköt om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0