Fredag kväll med massor av OS.

Kan det bli bättre???????

Har precis ätit middag, snabb mat vill jag lova.
Kokt bandsspaghetti med kall sås av creme fraiche, rödlök och kallrökt lax.
Sallad till det.. mig är det inte synd om och till råga på allt så har jag slagit upp ett glas rödvin JP.

Rödvin måste vara gudarnas gåva till männskligheten..:-)
(åtminstone till mig)
Tror inte att jag druckit rödvin sedan långt före jul så det är dags nu.
Vart har vinkvällarna tagit vägen? ????
Tar igen dem i stugan!!!

På söndag så blir det ett Biobesök.
It´s Complicated
Tur att jag har Carola som vill följa med för Thomas har inte lust till det.

Jag vill bara berätta att jag har tagit STEG 1 & 2 mot något jag ska förverkliga.
Och det känns spännande och ger mig lite energi.

Jag har nog ändå kvar lite positiv energi trots allt.

Hostar och kraxar idag så jag har lovat mig själv belöning i kväll vin, godis, frukt, nötter ingen träning av något slag.....inte ens hantelprogrammet jag brukar köra..

Har undrat dessa "sjukdagar" om jag kanske har tränat lite för mycket men samtidigt så känns kroppen svara så bra på träningen och just nu så känns egentligen min kropp så pigg om man bort ser från snuvan.
När det blir något varmare så är det skidorna som gäller, längtar längtar..tror att det är dags för en tripp till Moskosel snart.

Ikväll är det dock Charlott Kalla och compani som får stå för det.

           HA EN RIKTIGT BRA HELG & CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Ann

Låter som en härlig fredagskväll,det kan du behöva efter en tung och krasslig vecka:) Håll tummarna för mig i morgon...



Förresten så har då Filip berättat vitt och brett för farmor och farfar att han fått både halsvärmaren, mössan och jackan av momma! Momma är snäll:)

2010-02-19 @ 21:16:42
URL: http://annlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0