Friskt ute!!!!!!

Fick nästan tvångstankar idag över att måsta avstå från så många utomhus aktiviter p.g.a kylan.
-27,2 var det när vi for ut på promenad -29,3 när vi kom hem igen.
Men det var värt att frysa lite om fötterna, fick fram lite svett för jag sprang i några uppförsbackar för att hålla värmen(lite för lite kläder trots flera lager).

Fixa och Lisa verkade då tycka att det var härligt...

Igår var jag ju "mormor" hela dagen.

Detta var vad vi pysslade med.

Lite vattenlekar..


Baconomelett till Lunch åt vi...mummmms.


En sovstund så mormor hann göra något...


Hjälper mormor att diska?????


Mera vattenkekar...kläder överflödiga..


Matlagning..han höll på att äta upp all fisk före middagen...
Här är det dock potatismoset som äts före.


Aktiva smårackare är de ju, hinner dra fram allt på ingen tid.
Tur att jag är ledig resten av veckan så jag har tid att städa upp huset.

              Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Ann

Ååh så fin han är min lilla goding!=)

2010-02-24 @ 09:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0