Jag & Diva...

Tog en skid tur lite kallt var det det gick inte så lätt idag.
Men hon är så duktig fastän hon var 4 år innan jag började dra med henne "flickorna" fick lära sig det direkt och de älskar detta.
Diva verkar gilla det oxå för hon börjar darra när man sätter på henne selenoch är start klar..

Min egen lilla"varg" Diva.....


Mitt KREATIVA jag fick sitt idag..
Kände mig full av inspiration när jag satte mig framför symaskinen.
*Lagade 2 bälten
*Sydde ett nytt bälte åt Thomas med reflexer bak.
*Sydde en ny sele åt Fixa(gula)
*Lagade Atos sele.


Igår när vi handlade så köpte vi en kartong med Souvas.
Då tänkte jag att Piteälvs kebab skulle smaka smaskens.
Vad gör man ? Jo bakar brödet till den för det är det enda som saknas.


När jag gör dessa i stugan så gräddar jag på Murikkahällen men jag kände inte för att skotta fram eldstaden här hemma så det blev stekpannan som gällde...


Jag känner mig nöjd med dagen, känner mig duktig idag.
Imorgon ska jag försöka sy mågens ryggsäck åtminstone börja med den.

                    CARPE DIEM...

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad duktig du är mamma!!:)

2010-02-10 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0